hybrid
TEHNOLOGIA SUZUKI HYBRID
MODELELE SUZUKI HYBRID
CONFIGURATOR MODEL
PRETURI SUZUKI HYBRID

Suzuki Hybrid,
  potrivit tuturor!

headline_image

Suzuki Hybrid,
  potrivit tuturor!

headline_image

SOLICITA OFERTA

SOLICITA OFERTA
SOLICITA TEST DRIVE
i
i
i
i
i
Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal sa fie validate telefonic de catre un agent Call Center
Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie transmise către distribuitorul Suzuki Romania selectat, în vederea primirii de oferte comerciale personalizate, prin următoarele canale (datele vor fi prelucrate în conformitate cu politica de confidențialitate a datelor, disponibilă aici ):
Telefon E-mail
Am citit si sunt de acord cu termeni și condiții

TEHNOLOGIA
SUZUKI HYBRID

MILD HYBRID
PLUG-IN HYBRID
FULL HYBRID
MILD HYBRID
PLUG-IN HYBRID
FULL HYBRID
MILD HYBRID 12V
MILD HYBRID 48V
MILD HYBRID 12V
MILD HYBRID 48V
MILD HYBRID 12V

TEHNOLOGIA MILD HYBRID 12V DE LA SUZUKI

Sistemul Mild Hybrid de 12V, disponibil pe Suzuki Swift și Ignis este compus dintr-un starter-generator (ISG) și o baterie Li-On de 10Ah. Cele două componente oferă asistență motorului termic pentru o mai bună economie de combustibil.

Acest sistem se potrivește perfect automobilelor compacte pentru că oferă un echilibru dintre performanțe, consum și spațiul pe care îl ocupă.

BENEFICIILE TEHNOLOGIEI MILD HYBRID 12V DE LA SUZUKI:

REDUCEREA CONSUMULUI DE CARBURANT prin folosirea energiei recuperate la frânare (frânare regenerativă).
REDUCEREA UZURII SISTEMULUI DE FRÂNARE.
REDUCEREA ZGOMOTULUI LA PORNIRE SI DEMARAJ SILENȚIOS contribuind astfel la reducerea poluării fonice din marile aglomerații urbane, dar și un confort sporit pentru cei aflați la bordul unui Suzuki Hybrid.
ASISTAREA CUPLULUI MOTOR LA TURAȚII JOASE.
PRELUNGIREA DURATEI DE VIAȚĂ A ACUMULATORULUI CONVENȚIONAL prin folosirea unui acumulator suplimentar Li-ion 12V care preia alimentarea unor consumatori electrici ai vehiculului.
MILD HYBRID 48V

TEHNOLOGIA MILD HYBRID 48V DE LA SUZUKI

Sistemul Hybrid de 48V, disponibil pe Vitara, SX4 S-Cross și Swift Sport este cel mai avansat sistem Mild Hybrid din gama Suzuki. Acesta are principii de funcționare similare cu sistemul de 12V și își păstrează calitatea de a fi ușor, toate componentelor sale cântărind mai puțin de 15 kilograme. Cu toate acestea, este mai puternic, fiind alcătuit dintr-un acumulator litiu-ion de 48 V, un generator de pornire integrat (cunoscut ca ISG) și un convertizor 48 V-12 V (DC/DC) pentru a alimenta componentele care necesită o tensiune mai mică: luminile, sistemul audio sau cel de climatizare. ISG funcționează atât ca generator cât și ca demaror, este conectat la motor printr-o curea și asistă unitatea termică la demaraje, pentru mai mult cuplu motor: 235 Nm disponibili de la 2.000 rot/min. Bateria Li-ion, compactă și de înaltă performanță, stochează energie electrică recuperată din decelerări și frânări și încorporează un sistem Start-Stop operat de ISG. Această baterie, alături de convertizorul DC/DC, este localizată sub scaunele din față, pentru o mai bună distribuție a maselor pe punți.

BENEFICIILE TEHNOLOGIEI MILD HYBRID 48V DE LA SUZUKI:

CONSUM REDUS DE COMBUSTIBIL obținut prin asistarea noului motor de către tehnologia Suzuki Hybrid 48V prin funcția de regenerarea energiei (pentru Vitara și SX4 S-Cross).
EXPERIENȚA DE CONDUS îmbunătățită prin completarea cuplului produs de motorul termic cu cel produs de generatorul de pornire integrat (ISG) prin amplificarea cuplului motor.
PRELUNGIREA DURATEI DE VIAȚĂ A ACUMULATORULUI CONVENTIONAL prin folosirea unui acumulator suplimentar Li-ion 48V care preia alimentarea unor consumatori electrici ai vehiculului.
PLUG-IN HYBRID

TEHNOLOGIA PLUG-IN HYBRID DE LA SUZUKI

Sistemul Plug-In Hybrid, disponibil pe Suzuki Across oferă economie de combustibil fără egal, emisii scăzute de CO2 și demaraj excelent. În mod obișnuit, sistemul de propulsie al vehiculul este asigurat de un motor electric (echivalentul unui motor convențional de 2.0 litri), care oferă un demaraj puternic și un cuplu amplu la turații joase. Un motor puternic de 2.5 litri încarcă bateria, asistă motorul electric în funcție de starea bateriei și contribuie la un demaraj exaltant la viteze mari. Bateria de mare putere poate fi încărcată rapid acasă sau la o stație de încărcare.

SISTEMUL PLUG-IN HYBRID

Sistemul Plug-In Hybrid este format din șapte elemente principale:

0 Motor: Încarcă bateria și asistă motorul electric în funcție de starea bateriei.
1 Generator: Pornește motorul, generează electricitate din funcționarea motorului și oferă putere suplimentară în timpul conducerii vehiculului electric.
2 Motor electric: Pune în mișcare vehiculul.
3 Dispozitiv de distribuire a puterii: Împarte resursele motorului termic între producere de electricitate și propulsare a autovehiculului.
4 Unitate de control al puterii: Controlează puterea pentru a livra cantitatea adecvată pentru fiecare unitate.
5 Bateria hibridului: Stochează energia electrică regenerată și cea provenită de la stația de încărcare și alimentează motoarele electrice (față și spate)
6 Unitate de încărcare: Asigură alimentarea bateriei atât de la prize de uz casnic cât și de la stațiile de încărcare.
SISTEMUL PLUG-IN HYBRID

BENEFICIILE TEHNOLOGIEI PLUG-IN HYBRID DE LA SUZUKI:

Fără emisii în mediul urban. Sistemul Plug-In hibrid disponibil pe Suzuki Across permite o autonomie electrică de 75 km, suficientă pentru utilizarea zilnică a automobilului.
Flexibil. Bateria pe Litiu-Ion disponibilă pe Across se poate încărca la priză, la stații speciale de încărcare sau până la 80% folosind motorul termic.
Eficient. Când cele două sisteme, termic și electric funcționează împreună emisiile sunt reduse până la 22g/km (WLTP)
Gata de drum. Dotat cu trei motoare într-o configurație cu tracțiune integrală și o putere combinată de până la 225kW/306PS, noul Suzuki Across este gata de joacă pe orice teren.

SUZUKI

PLUG-IN HYBRID

VINO LA TEST DRIVE
garantie
FULL HYBRID

TEHNOLOGIA FULL HYBRID DE LA SUZUKI

Sistemul Full Hybrid, disponibil pe Swace asigură propulsia optimă folosind motorul electric, motorul termic sau pe amândouă în funcție de stilul de condus, pentru pentru a maximiza plăcerea condusului, cu accelerații puternice, liniare dar și cu emisii și consum de combustibil excelente.

SISTEMUL FULL HYBRID

Sistemul hibrid al lui Swace este format din șase unități primare.

0 Motorul termic: Propulsează autoturismul și pune în mișcare generatorul.
1 Generator: Generează electricitate folosind motorul pentru a încărca bateria și/sau furnizează electricitate pentru motorul electric.
2 Motor electric: Propulsează autoturismul folosind electricitatea furnizată de motor sau de bateria Li-Ion. Folosește energia cinetică din timpul decelerărilor pentru a încărca bateria.
3 Unitate de control al puterii: Folosește energia produsă de motorul termic pentru a produce electricitate și pentru a propulsa vehiculul.
4 Unitate de control al puterii: Controlează puterea pentru a livra cantitatea adecvată pentru fiecare unitate.
5 Bateria Li-Ion: Înmagazineaza electricitate și alimentează motorul electric.
SISTEMUL FULL HYBRID

BENEFICIILE TEHNOLOGIEI FULL HYBRID DE LA SUZUKI:

Eficient. Scopurile tehnologiei Full Hybrid sunt consumul eficient de energie și emisiile joase. Suzuki Swace are emisii de CO2 de până la 78g/km (conform NEDC), o valoare de top pentru un station wagon din clasa sa.
Fără emisii pe distanțe scurte. Poți conduce în modul 100% electric pe distanțe scurte de ână la 1km.
Independent. Bateria de Litiu-Ion cu voltaj ridicat se încarcă cu ajutorul motorului termic și recuperând energia de la frânare. Nu vei avea nevoie de cabluri sau stații de încărcare.

SUZUKI

FULL HYBRID

VINO LA TEST DRIVE
garantie

DESPRE
SISTEMELE HYBRID

Despre sistemele Hybrid

Ce înseamnă Hybrid?

Cuvântul provine din limba latină și înseamnă "ceva mixt". În cazul nostru, este vorba despre combinația a două tehnologii: a motoarelor cu combustie internă și a motoarelor electrice.

Ce este special la Suzuki Hybrid?

Fiecare automobil din gama noastră se comportă diferit în funcție de sistemul Hybrid folosit. Modelele ce folosesc sistemele Mild Hybrid (Ignis, Swift & Swift Sport, Vitara, SX4 S-Cross) sunt mai folosite în mediul urban datorită designului compact. Sistemul Full Hybrid disponibil pe Suzuki Swace permite o ținută de drum potrivită pentru familiii. Sistemul Plug-In Hybrid disponibil pe Across are ca focus puterea celor două sisteme combinate, alături de o autonomie de 75km în modul electric.

Cum funcționează sistemul Full Hybrid?

Bateriile mai mari și mai puternice permit automobilelor echipate cu sistemul Full Hybrid să funcționeze în modul electric la viteze mici. Energia este dată de motorul cu combustie internă, dar și de sistemele de recuperare a energiei care încarcă constant bateriile. În funcție de condițiile meteo și de încărcarea bateriei, motorul cu combustie internă va intra în funcțiune când va fi nevoie de mai multă putere.

Care sunt dezavantajele sistemelor Hybrid?

Chiar dacă nu este cazul pentru modelele Suzuki, de multe ori, sistemul Hybrid poate ocupa o parte din habitaclu. În plus, automobilele Plug-In Hybrid au nevoie de încărcare specială pentru a-și dezlănțui complet potențialul.

Cum funcționează un automobil Hybrid?

În cele mai multe cazuri, din cauza autonomiei scăzute a motoarelor electrice, în mașinile Hybrid, motorul principal este cel cu combustie internă. De asemenea, există mai multe sisteme Hybrid distincte: Mild Hybrid, Plug-In Hybrid sau Full Hybrid.

Cum funcționează sistemul Mild Hybrid?

În sistemul Mild Hybrid, motorul electric asistă în toate situațiile motorul cu combustie internă. În plus, recuperează energia de la frânare pe care o stochează în bateria suplimentară.

Cum funcționează sistemul Plug-In Hybrid?

Sistemul Plug-In Hybrid are o baterie mai mare, care, spre deosebire de sistemul Full Hybrid, se poate încărca exclusiv folosind o sursă externă: prize obișnuite sau stații de încărcare. Acesta permite o autonomie de până la 75km în modul electric. La drum lung, motorul cu combustie internă preia controlul automat.

Care sunt avantajele sistemelor Hybrid?

Principalul avantaj este eficiența: prin recuperarea energiei la fânare, bateriile se vor reîncărca. În plus, motorul electric ajută motorul cu combustie internă să consume mai puțin combustibil, rezultând în mai puține emisii.